Előfizetői tartalom

Hatalmas bajban van a luxusautó-márka - Zuhannak az eladások

Portfolio
A Stellantis-csoport egyik leggyengébben teljesítő márkája, a Maserati új stratégiával próbálja megfordítani az értékesítési mutatóit: a személyre szabott szolgáltatások bővítésével és átfogó átalakítási tervekkel igyekszik visszaszerezni korábbi piaci pozícióját.

Soha nem látott átalakulás az autóiparban A globális autóipar legfontosabb kihívásairól és a szektor részvénypiaci kilátásairól is szó lesz a következő Signature befektetői klubunkon. Információ és jelentkezés A luxus sportautógyártó mindössze 11 300 járművet értékesített tavaly, szemben a 2023-as...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés