Előfizetői tartalom

Hatalmas bajban van a luxusautó-márka - Zuhannak az eladások

Portfolio
A Stellantis-csoport egyik leggyengébben teljesítő márkája, a Maserati új stratégiával próbálja megfordítani az értékesítési mutatóit: a személyre szabott szolgáltatások bővítésével és átfogó átalakítási tervekkel igyekszik visszaszerezni korábbi piaci pozícióját.

A luxus sportautógyártó mindössze 11 300 járművet értékesített tavaly, szemben a 2023-as 26 600 darabbal, ami 260 millió eurós (284 millió dollár) működési veszteséget eredményezett. Az új modellek bevezetését is magában foglaló üzleti tervet a tavalyi felfüggesztés után jelenleg felülvizsgálják. "Meg kell fordítanunk a sajnálatos negatív trendet" - nyilatkozta Santo...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés