Előfizetői tartalom

Húsvéti zsugorinfláció: lebukott több gyártó és kiskereskedő

Portfolio
A nagy-britanniai Which? fogyasztóvédelmi szervezet vizsgálata szerint a Mars, a Nestlé és a Terry's húsvéti csokoládétermékeinél is tetten érhető a zsugorinfláció jelensége, miközben az árak jelentősen emelkedtek az elmúlt évben - számolt be a Grocery Gazette.

A fogyasztóvédelmi szervezet legfrissebb kutatása szerint a csokoládé ára egy év alatt 16,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen meghaladja a szupermarketek élelmiszer- és italárainak 4,4 százalékos átlagos növekedését. A zsugorinfláció – amikor ugyanazon vagy magasabb áron kisebb mennyiségű terméket kínálnak – az egyik módja annak, ahogyan a gyártók kezelik a magas...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!