Előfizetői tartalom

Nagy dobásra készül az Aldi Nord

Portfolio
Az Aldi Nord a méretgazdaságosság jobb kihasználása érdekében európai szintű központosított beszerzést tervez saját márkás és akciós termékeire, hogy javítsa jövedelmezőségét - írta a Retail Detail.

Az Aldi Nord már egy ideje a beszerzési szervezetének központosítása felé halad: a diszkontlánc mára saját márkás állandó kínálatának kétharmadát egységesítette. Például az összes chips és sós snack termékét már az európai Sun Snacks márka alatt értékesíti, míg a helyi Pirato saját márkát kivezette. 2026-tól a vállalat központilag fogja beszerezni szinte...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!