Előfizetői tartalom

Kína már érzi a vámháború hatásait

Portfolio
A kínai turisták költése 8%-kal nőtt az előző évhez képest a májusi ünnepek alatt, elérve a 180,27 milliárd jüant (24,92 milliárd dollár), de még mindig elmarad a járvány előtti szinttől. Mindeközben az ország szolgáltatási szektorának aktivitása hét hónapos mélypontra lassult áprilisban, ami annak a jele, hogy az ország már érzi a vámháború hatását.

A májusi ünnep – amely Kína egyik leghosszabb szabadságolási időszaka – fontos mutatója a kínai fogyasztói bizalomnak. A világ második legnagyobb gazdaságában a fogyasztás továbbra is gyengélkedik a gazdasági nehézségek és az elhúzódó ingatlanpiaci válság közepette, amit az USA és Kína közötti kereskedelmi háború következményei várhatóan tovább súlyosbítanak....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés