Előfizetői tartalom

Komoly offenzívát indított Európában a Temu és a Shein

Portfolio
Az elmúlt hónapban a Shein és a Temu is jelentősen növelte digitális reklámköltéseit Európában. A növekedés különösen Franciaországban és az Egyesült Királyságban volt szembetűnő: a Temu 115, illetve 20 százalékkal, míg a Shein 45, illetve 100 százalékkal emelte hirdetési kiadásait - írta a Retail Detail.

Ezzel párhuzamosan mindkét vállalat csökkentette amerikai közösségi média reklámköltségvetését - derül ki a Sensor Tower piackutató adataiból. A stratégiaváltás az amerikai kormány új kereskedelmi politikájának egyértelmű következménye. A múlt pénteken eltörölték azt a szabályt, amely korábban vámmentességet biztosított a 800 dollárnál kisebb értékű csomagoknak....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés