FONTOS Meglepő vallomást tett Donald Trump: lehet, hogy mégsem volt olyan sikeres a háború
 
Előfizetői tartalom

Párizsban 15 év alatt vált gyalogos- és bringabaráttá a rakpart - Budapesten hány év kell ehhez?

Budapest belvárosi rakpartjának gyalogos- és bringabaráttá alakítása a város egyik ikonikus zónáját, világörökségi környezetét teheti élhetővé - emelte ki Walter Katalin, a BKK vezérigazgatója a BKK Balázs Mór Konferenciáján. Példaként kiemelte, hogy Párizsban ehhez 15 év kellett, egyben reméli, hogy ez Budapesten "kicsit gyorsabban fog megvalósulni". Az Újbuda-Újpest-villamostengelyről szólva elmondta: a következő 25 évet meghatározó jelentőségű, több városfejlesztési kérdést is magában foglaló projekt lesz. Elhangzott az is: 70 elektromos autóbusz áll majd jövőre forgalomba Budapesten. Továbbá lezárás előtt áll a feltételes, nyílt tárgyalásos közbeszerzési eljárás maximum 160 trolibusz beszerzésére.

A konferencia nyitó előadását Walter Katalin, a BKK vezérigazgatója tartotta, amelyben részletesen bemutatta a Budapesti Mobilitási Tervet. "Mindig felmerül az a kérdés, hogy egy közlekedésszervező miért foglalkozik városfejlesztési kérdésekkel. De a közlekedés nem egy önálló rendszer, és különösen nem öncél. Amikor a közlekedéshez nyúlunk, akkor alapvetően határozzuk...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés