Előfizetői tartalom

Üzenetet küld a Starbucks, ha valaki a kávézó közelébe ér

Portfolio
A Starbucks helymeghatározáson alapuló marketingtechnológiát alkalmaz, hogy személyre szabott ajánlatokat küldjön a kávézók közelében tartózkodó vásárlóinak - írta meg a Chain Storeage.

A kávézólánc a Radar technológiáját használja, hogy push-értesítéseken keresztül küldjön kedvezményes ajánlatokat a vásárlóknak, amikor azok a boltjaik közelébe érnek. Az ajánlatok jellemzően személyre szabottak, és a vásárlási előzmények alapján a vevő kedvenc italára vonatkoznak. A helymeghatározáson alapuló marketing a Starbucks mobilmarketing-stratégiájának...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés