Előfizetői tartalom

21,6 milliárd eurós piac robbant fel Európában, a németek vezetik a versenyt

Portfolio
Az európai fogyasztók egyre többet költenek használt termékekre, különösen a divattermékek népszerűsége növekszik jelentősen az elektronikai eszközökhöz és háztartási termékekhez képest - közölte a Retail Detail.

A használt termékek online piaca Európában tavaly 21,6 milliárd eurót tett ki. A németek több mint 6,5 milliárd eurót költöttek használt árukra, amelynek 52%-a ruházatra ment, míg a kis háztartási készülékek (39%) és az okostelefonok/táblagépek (35%) jóval lemaradva követték. A használt divattermékek más országokban is kedveltek: Franciaországban közel 5,8 milliárd...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés