Előfizetői tartalom

Adatokat ad a Facebook, hogy vizsgálják a választásra gyakorolt hatását

MTI
Rendelkezésre bocsátja belső adatait a Facebook egy kutatáshoz, amelyben tudósok és egyetemi oktatók a közösségi média választásokra gyakorolt hatását vizsgálják - jelentette be a legnagyobb közösségi portál.

A Facebook közölte: 11 ország 30 egyetemi intézményének mintegy 60 kutatóját választották ki a Social Science Research Council (Társadalomtudományi Kutató Tanács, SSRC) és a Social Science One amerikai független kutatási szervezetek égisze alatt. Az intézkedés része annak az erőfeszítésnek, amellyel meg kívánják akadályozni, hogy a közösségi portálon működtetett oldalakat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés