Előfizetői tartalom

Egy vállalat fenntartható küldetése már a tőzsdei árfolyamokon is látszik

Portfolio
Melyek a válságkezelés első lépései egy túlélő, fenntartható vállalatnál? Mit jelent ma a fenntarthatóság a vállalat üzletfejlesztése szempontjából? Vajon a covid hatására csökkent vagy nőtt a fenntarthatósági igény? Többek között ezekre a kérdésekre keresték a választ a legnagyobb vállalatok vezetői, Bán Zoltán, a Portfolio vezérigazgatójának moderálásában a Sustainable World 2020 konferencián.

A konferencia részvevőinek többsége szerint vállalati szempontból a fenntarthatóság a ma már valós üzletfejlesztési kérdés, emellett az ügyfél és dolgozói igényeknek való megfelelés. Bár a covid hatására a fenntarthatóság iránti igény sokak szerint lelassult, de az óra ketyeg, előbb utóbb pótolni kell a lassulást, bizonyos szemszögből azonban pont a járvány gyorsíthatja...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés