Előfizetői tartalom

Ez lehet az építőipar versenyképességének kulcsa

Portfolio
Az építőiparban is zajlik a generációváltás. A Z generációt munkaerőként, az Alfa generáció tagjait pedig tanulóként, hallgatóként kell megnyernie és megtartania az iparágnak. Az ÉVOSZ Média Tagozatának idei konferenciáján a résztvevők ezért egyrészt arra keresték a választ, hogy mit kell tudnia a szakmának a fiatalabb generációk megtartásához, hogyan lehet hatékonyan megszólítani őket, másrészt pedig arra, hogy miért fontos a kommunikáció az építőiparban.

Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének (ÉVOSZ) Média Tagozata március 20-án tartotta éves konferenciáját, amelynek középpontjában az építőipari marketingkommunikáció aktuális kihívásai, trendjei, valamint a Z és Alfa generáció hatékony megszólítása volt. Az eseményen résztvevő szakemberek – köztük a hazai építőipar megítélését leginkább alakító...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés