Előfizetői tartalom

1.6 mrd Ft bannerekre Magyarországon

Portfolio
A Magyar Reklámszövetség Internet Tagozatának felmérése szerint 2002-ben 1.6 mrd Ft-ot költöttek el Magyarországon a hirdetők online reklámokra. Az Intern által közölt írásban Novák Péter a tagozat elnöke úgy vélekedett, hogy a teljes online marketing költségvetés megközelítőleg 3.2 mrd Ft lehetett tavaly, hiszen az 1.6 mrd Ft-os érték nem tartalmazza az egyes brandek saját sitejainak kiépítési költségét.

A jövőt illetően az Ineternet Tagozat elnöke úgy foglalt állást, hogy továbbra is dinamikusan növekszik a digitális média szerepe, hiszen az online töltött idő és az internet penetráció ezt indokolja, s az online hirdetésekre való hajlandóság a vállalati körben is növekszik.A reklámtortából összességében 1%-ot hasított ki az internet 2002-ben az MRSZ becslése szerint...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés