Előfizetői tartalom

Brau: összefogásban az erő?

Portfolio
A Brau Union közgyűlési előterjesztésében ismertette a társaság 2004-es terveit, amely már tartalmazza a Heinekentől átvett márkák forgalmazását. A Brau célja a már elért piacvezető szerep megtartása és erősítése a szuper prémium és prémium, valamint az alkoholmentes kategóriában, specialitások területén és a dobozos kiszerelésben. A hl-ben mért 2004-es értékesítés meghaladja a 2003-as év külön-külön elért értékesítési eredményét.

A tervezett nettó árbevétel jelentősen meghaladja a 45 mrd Ft-ot. A társaság az adózás előtti eredményt illetően legalább akkora növekedést vár, mint ami 2003-ban 2002-höz képest bekövetkezett. Ez azt jelenti, hogy a cég eredmény min 3.7 milliárd forint lesz. 2004-ben a sörpiac további növekedésének motorja elsősorban - a tavalyi tendencia folytatásaként - az olcsó...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés