Előfizetői tartalom

Mesterséges intelligencia és ügyfélélmény

Portfolio

Az ügyfélélmény javításának AI-támogatású lehetőségeiről tartott előadást illetve élő demót Szabó László (Bitmist) és Zdravko Barec (Salesforce). Szabó László szerint az AI megfelelő, akár heterogén adatforrásokból is össze tudja állítani a döntéshozáshoz szükséges információkat. Ez ahhoz hasonló eset, mint amikor egy űrhajón a kapitány átadja a robotpilótának...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!