FONTOS Légy résen, ha van dollárban pénzed
 
Előfizetői tartalom

Egy, csak egy legény nincs gáton e vidéken

Portfolio
Minden létező statisztika az online reklámpiaci növekedés megindulását jelzi az Egyesült Államokban. Az első fél év 8%-os visszaesését követően a harmadik negyedévben a piac jelentős szereplői 20% feletti növekedést mutatnak fel. A Yahoo 22%-kal növelte reklám bevételeit, a Walt Disney online divíziója 10% és 20% közötti növekedést ért el ugyanezen időszakban, míg a Dow Jones és a New York Times online szegmensei 24%, illetve 30%-os növekedést tudnak felmutatni. Egyetlen szereplő, az AOL szenved el csupán korábbi helytelen üzletpolitikája miatt visszaesést ez azonban elegendő ahhoz, hogy az online reklám bevételek egésze stagnálást mutasson az idei évben - írta a Wall Street Journal.

Az online reklámpiac második negyedévi stabilizációja és a harmadik negyedévben bekövetkezett jelentős élénkülése azon tényezőnek köszönhető, hogy az internetes reklámok árazása immár határozott költség előnyt jelent a hirdetők számára a tradicionális reklámfelületekkel szemben a fogyasztók elérésében. Igaz ehhez egy nehezen számszerűsíthető, de iparági becslések...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés