Előfizetői tartalom

A tőzsdeaspiráns sikerei: az RTL Klub eladta teljes októberi hirdetési idejét

Portfolio
A tavalyi 2.5 mrd Ft-os adózott eredménnyel zárhatja az évet az RTL Klub. A legnagyobb nézettséget felmutató hazai országos televíziós csatorna vezérigazgatója egy tegnapi tájékoztatón elmondta, hogy 2003-at a konszolidáció évének tekintik, s a jelentősebb profit növekedés jövőre következhet be. Októberre a teljes hirdetési idejét értékesítette a csatorna, nem zárható ki, hogy ismételten emeli hirdetési árait az RTL Klub.

Az RTL Klub korábban közölte, hogy első féléves árbevétele közel 10%-kal emelkedett. A társaság vezérigazgatójának kijelentéseiből arra lehet következtetni, hogy a TV2 és az RTL Klub nézettségi különbségének nyári csökkenését szezonális jelenségnek tartja és az olló ismételt kinyílására számít az őszi szezonban. Az RTL Klub teljes hirdetési ideje...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés