Előfizetői tartalom

Mennyit érhet néhány "mozi-másodperc"? - A Carlsbergnek ingyen volt...

Portfolio
Nicole Kidman és Sean Penn néhány kulcsfontosságú másodpercet tölt egy üveg Carlsberg társaságában Sydney Pollack legújabb politikai thrillerében A tolmácsban. A filmet a hazai mozikban már április közepe óta láthatják a magyar nézők is. Anne Brondsted Nielsen a Carlsberg szponzorációs menedzsere elmondta, hogy a termék elhelyezéséért nem fizettek a film gyártójának, a megjelenés értéke azonban szerény becslések szerint is eléri az 539 000 dollárt.

A product placement, azaz hogy egy-egy terméket jól felismerhetően helyeznek el mozifilmekben, televíziós műsorokban, külföldön és itthon is egyre népszerűbb marketingeszköz. Gondoljunk csak például olyan hazai filmekre, mint a Valami Amerika, az Argó és a Terézanyu. A product placement hódításának oka abban rejlik, hogy egyre több hirdető látja úgy: a vásárlók elérésére...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés