Előfizetői tartalom

"Az élet habos oldala" - Vezet a Borsodi

Portfolio
Borsodi reklámja a leghatásosabb a sörreklámok közül, mint az a Szonda-Ipsos által rendszeresen elvégzett, 1500 fő megkérdezése alapján készített felmérésből kiderült.

A nyári reklám-boom hatása érezhető, a korábbi adatokhoz képest valamivel több sörreklámra emlékeznek az emberek, bár a sorrend nem változott. Arra a kérdésre, hogy milyen sörreklámokat láttak az elmúlt hónapban "Az élet habos oldala" mottóval végződő Borsodi reklámot a válaszadók 21 százaléka jelölte meg első helyen, e mögött kissé lemarad a Soproni Ászok, a maga...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!