Előfizetői tartalom

Helycserés támadás - Bejött a TV2 húzása?

Portfolio
Az elmúlt hét során is minden estét az RTL Klub nyert a hazai tévés piacon a 18-49 évesek körében mért főműsoridei közönségarány tekintetében, a két országos kereskedelmi csatorna heti átlagos értéke között 8.6 százalékpontos a különbség. A toplisták közül a teljes lakosság mezőnyében kiegyenlítettebb a verseny, a 18-49-es mezőnyben azonban élre tört az Irigy Hónalmirigy-Show. Lássuk, mit érdemes tudni a múlt heti adatokról!

Hatott a TV2 átstrukturálása. Hétfőn visszahódította nézőtáborát Győzike, a showt ugyanis csaknem 1.9 millióan látták és 41.6%-os közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében. Az RTL emellett a Barátok közt sikerének köszönhetően sima győzelemmel kezdte a hetet. A TV2 legsikeresebb műsora a Szulák Show volt, mely a 18-49-esek között 31.1%-os SHR-t hozott, a 18-59-es...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés