A hirdetői szemszögből az egyik legfontosabb célcsoport, az üzleti döntéshozók televíziónézési szokásait vizsgálta a GFK Hungária és a Szonda Ipsos legutóbbi közös kutatásában. A felmérésből az RTL Klub tett közzé adatokat, amelyekből kiderül, hogy a megkérdezettek relatív többsége naponta nézi az RTL Klub adását. A szóban forgó csoport demográfiai összetétele is kifejezetten hirdető-csábítónak tűnik, hiszen többségben vannak a fiatal, illetve a magasabb végzettséggel rendelkező nézők. Sajnos a teljes vizsgált sokaságra vonatkozó adatok hiányában nehéz pontosan értékelni, vajon tényleg az átlagosnál "értékesebb" jellemzőkkel bír-e az RTL Klub nézőbázisának ezen szelete.
Közös kutatást végzett a GFK Hungária és a Szonda Ipsos a hazai üzleti szféra döntéshozóinak televíziózási szokásairól. A kutatásban szereplő döntéshozók relatív többsége, mintegy 37 százaléka jelölte meg az RTL Klubot, mint olyan csatornát, amelyet naponta néz. A második-harmadik helyet szinte holtversenyben a TV2 és az M1 foglalja el 32 százalék körüli eredménnyel....
Kedves Olvasónk!
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Az előfizetés a következőket tartalmazza:
Portfolio.hu teljes cikkarchívum
Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.
Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!