Előfizetői tartalom

10%-os álomhatár közelében az internetes médiaköltések

Portfolio
A nehéz gazdasági körülmények közepette rég nem látott mélypontra, 21%-ra süllyedt 2008 negyedik negyedévében a MOHI tagok bevétel-növekedési üteme. A magyar online display reklámpiac mintegy 80 százalékát lefedő csoport 2008-ban összesen így is több mint 10 milliárd forintos forgalmat generált, ami alapján könnyen lehet, hogy az internet súlya már 10% körül jár a magyar reklámtortában.
Másfél éves mélypontra, 21%-ra süllyedt 2008 negyedik negyedévében a Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint a 15 legnagyobb hirdetési bevétellel rendelkező magyarországi internet portál/kiadó összesített bevételének növekedési üteme. A három hónap alatt realizált bevétel 3.34 milliárd forint lett.A negyedéves forgalom természetesen újra történelmi csúcsnak...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái