Előfizetői tartalom

Magdi anyus nélkül is megy tovább az élet az RTL-en

Portfolio
A "nyugodt nyári estéknek" vége szakadt a múlt héttel, a két rivális kereskedelmi csatorna pedig teljes erőbedobással tért vissza, hogy versenyezzenek ősszel is a nézők kegyeiért. Mindkét oldalon puskaropogást láthattunk, az egyiken speciális Vacsoracsata és visszatérő Barátok közt volt terítéken (Magdi anyus kiesésével egy korszak zárult le), míg a másikon sorra jöttek az újdonságok, itt említhetjük például a Párbajt és a Celebműszakot. A heti csatából az RTL Klub szekere tudott jobban kijönni, viszonylag egyenletes teljesítményt nyújtva heti átlagban 10.6 százalékpont volt a különbség a csatorna javára, viszont ne feledjük, hogy a TV2-nél a két újdonság még nem feltétlenül hozott ki mindent magából. Nem beszélve arról, hogy van még mozgástér, hiszen hosszú szünet után visszatér a Született feleségek.

A jó lapokat az RTL húzta. Az őszi időszámítás múlt hétfővel vette kezdetét, az egyoldalú este során pedig különösebb gond nélkül tudott az RTL Klub 10.6 százalékpontos hirdetői közönségarány győzelmet ünnepelni. A heti hetes jubileumi csapatával jelentkező Vacsoracsata rögtön kezdésként 33.4 százalékos hirdetői közönségarányt ért el, miközben a Vágó Istvánnal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!