Előfizetői tartalom

Átszervezésben rejlik az Opel sikerének a kulcsa?

Hámor Iván
Az elmúlt másfél, két esztendő nem csak a General Motors amerikai anyacégénél, hanem hazai leányvállalatánál is jelentős átalakulásokkal, átszervezésekkel járt. A magyarországi menedzsment ennek is tulajdonítja az idei első félévben elért sikereket, melyet az Opel piaci részesedésének 10% fölé emelkedése jelent.

Az abszolút darabszámok az Opelnél sem érik el az igazán jó évek szintjét, hat hónap alatt 2980 "villámos" személyautó és kishaszonjármű került a márkakereskedői hálózaton keresztül új tulajdonosához, üzemeltetőjéhez. Ennek a mennyiségnek 70,1%-át vitték el a cégek, a magánszemélyek körében a Meriva volt a legnépszerűbb, ebből a modellből mindössze 36,75% került...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés