Előfizetői tartalom

Átszervezésben rejlik az Opel sikerének a kulcsa?

Hámor Iván
Az elmúlt másfél, két esztendő nem csak a General Motors amerikai anyacégénél, hanem hazai leányvállalatánál is jelentős átalakulásokkal, átszervezésekkel járt. A magyarországi menedzsment ennek is tulajdonítja az idei első félévben elért sikereket, melyet az Opel piaci részesedésének 10% fölé emelkedése jelent.

Az abszolút darabszámok az Opelnél sem érik el az igazán jó évek szintjét, hat hónap alatt 2980 "villámos" személyautó és kishaszonjármű került a márkakereskedői hálózaton keresztül új tulajdonosához, üzemeltetőjéhez. Ennek a mennyiségnek 70,1%-át vitték el a cégek, a magánszemélyek körében a Meriva volt a legnépszerűbb, ebből a modellből mindössze 36,75% került...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés