Előfizetői tartalom

Triplázná kínai üzleteinek számát a GAP

Portfolio
Az amerikai ruházati óriás, a GAP bejelentette, hogy jövőre triplájára növelné kínai üzleteinek számát, a kínai lakossági fogyasztás növekedésére spekulálva. A GAP azonban igencsak megkésett, a többi rivális ugyanis már régen felismerte a kínai piacban rejlő lehetőségeket - írja a Reuters.

Redmond Yeung, a GAP kínai üzletágának vezetője közölte, a 2012-es pénzügyi év végéig a társaság a jelenlegi 15-ről 45-re növelni üzleteinek számát az ázsiai országban. "A kínai piac eddig messze felülmúlta várakozásainkat" - nyilatkozta a hírügynökségnek Hongkongban Yeung. "Nagyok elégedettek vagyunk a Kínában eddig elért eredményünkkel" - tette hozzá. A GAP...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés