Előfizetői tartalom

Már Amerikában is támadják az Aldit

Portfolio
A Wal-Mart egy új árösszehasonlító tesztet indított közel 1200 boltjában, a cél az, hogy felvegyék a versenyt az olyan olcsó diszkontláncokkal, mint az Aldi.

A Wal-Mart az ártesztet 11 amerikai államban, például Illinois-ban és Floridában hajtja végre és elsősorban arra az élelmiszeripari szegmensre koncentrál, amely a Wal-Mart árbevételének 56 százalékát adja. A cél az, hogy megtalálják az optimális árat a különböző termékekkategóriákban, és ha szükséges, akkor módosítsák az árakat. A Reuters egyébként szintén...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!
×
Lájkolja Facebook oldalunkat!
Értesüljön azonnal a legfontosabb gazdasági hírekről!