Előfizetői tartalom

Aggódnak a britek a Google és a Facebook dominanciája miatt

Portfolio
Aggódik a brit versenyhivatal az amerikai techóriások dominanciája miatt: úgy vélik, hogy a Google és a Facebook uralma az online hirdetési piac felett a verseny hiányát jelenti és korlátozhatja a fogyasztók választási lehetőségeit, valamint növelheti a hirdetések árait – írja a CNBC.
A brit versenyhivatal (CMA) egy egészen hosszú listát közölt a két techcéggel kapcsolatos aggályairól: a legfőbb ezek közül az, hogy szerintük a keresési alapbeállítások és az adatgyűjtés, amit a cégek végeznek, negatív hatással van a versenyre nézve. Kritizálták azt is, hogy a Google több céggel is megállapodást kötött (például az Apple-lel), hogy az ő keresőjük...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái