Előfizetői tartalom

Aggódnak a britek a Google és a Facebook dominanciája miatt

Portfolio
Aggódik a brit versenyhivatal az amerikai techóriások dominanciája miatt: úgy vélik, hogy a Google és a Facebook uralma az online hirdetési piac felett a verseny hiányát jelenti és korlátozhatja a fogyasztók választási lehetőségeit, valamint növelheti a hirdetések árait – írja a CNBC.

A brit versenyhivatal (CMA) egy egészen hosszú listát közölt a két techcéggel kapcsolatos aggályairól: a legfőbb ezek közül az, hogy szerintük a keresési alapbeállítások és az adatgyűjtés, amit a cégek végeznek, negatív hatással van a versenyre nézve. Kritizálták azt is, hogy a Google több céggel is megállapodást kötött (például az Apple-lel), hogy az ő keresőjük...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés