Előfizetői tartalom

Egyre nagyobb bajban a Renault, egy évtized után újra veszteséges lett

Alaposan meglepte a piaci szereplőket a Renault, a vállalat a várakozásoknál jóval gyengébb profitszámokat közölt, tavaly veszteséges lett a cég, amire 2009 óta nem volt példa. A menedzsment 2020-ra sem túl optimista, a globális autóeladások csökkenésével, a Renault marzsainak tovább zsugorodásával számolnak, és ha ez nem lenne elég, még az osztalékot is alaposan visszavágták.
Kína, Argentína és a Renault márka húzta le az eladásokat A Renault eladásai tavaly 3,4 százalékkal csökkentek, összesen 3,75 millió járművet adott el a vállalat, az eladások Európában 1,3 százalékkal 1,96 millióra emelkedtek, viszont az Afrikát, Közel-Keletet és Indiát magába foglaló régióban 19,3 százalékos volt a visszaesés. Amerikában 2,9, Kínában pedig 17,2...

Tisztelt felhasználónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük, lépjen be az alábbi űrlapon:

 

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái