Előfizetői tartalom

Döntést hozott a Coca-Cola, változnak a kupakok

Portfolio
A szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére hamarosan országos szemléletformáló kampányt indít a Coca-Cola, melynek részeként valamennyi üdítőitaluk kupakját lecserélik: az adott márka logója helyett a palack újrahasznosítására buzdító grafikát helyezik el a záróelemeken - derült ki a társaság által közzétett közleményből.

Sustainable World 2020 Ilyen és ehhez hasonló témákról is szó lesz a Sustainable World 2020 eseményen. Információ és jelentkezés A Coca-Cola Magyarország üdvözli az üdítőital-csomagolások minél nagyobb arányú visszagyűjtését, visszaválthatóságát célzó kormányzati kezdeményezést. A cég tudja...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés