Előfizetői tartalom

Egy cég, aminek gyakorlatilag eltűnt a bevétele a koronavírus miatt

Portfolio
A SeaWorld látogatottsága és bevétele is óriási ütést szenvedett el a második negyedévben a koronavírus miatt, miután a járványhelyzet közepette a cégnek be kellett zárnia az élményparkjait, és azok a negyedév legnagyobb részében zárva is tartottak – derült ki a társaság második negyedéves gyorsjelentéséből.

A tavalyi év azonos időszakával összehasonlítva a SeaWorld árbevétele gyakorlatilag eltűnt a második negyedévben, a visszaesés egészen pontosan 95,6 százalékos volt, így 18 millió dolláros árbevételt ért el a cég, ami 388 millió dolláros csökkenést jelent a tavalyi második negyedévhez képest. A bevételek visszaesése után talán nem meglepő, hogy a cég veszteséges...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés