Előfizetői tartalom

Új iparág, új perspektívák a Masterplast előtt

Offenzív stratégiával vágott neki a Covid-időszaknak a Masterplast, a versenytársaknál jóval rugalmasabban alkalmazkodtak a kialakult helyzethez, ráadásul jó ütemérzékkel egy németországi akvizícióval új iparágba, az egészségiparba is beléptek, ez mind hozzájárult ahhoz, hogy rekord bevételt és eredményt ért el a vállalat. A Masterplast profitál a pandémia alatti otthoni lakásfelújításokból, az épületenergetikai előírások szigorításából, de segítenek az állami építőipari ösztönzők is, mondta el a Portfolio-nak Tibor Dávid, a Masterplast elnöke, akivel a kilátásokról, a Covid-járvány második hullámának várható hatásairól, tervezett beruházásokról, akvizíciókról, de természetesen az osztalékról és a részvényárfolyamról is beszélgettünk.

Rekord negyedéven van túl a Masterplast, soha nem volt még ilyen magas a bevétel, az EBITDA és a profit. Nem csak az új német leányvállalat magyarázza a bővülést, az alaptevékenység is tovább nőtt. Mik mozgatják az eredményt? A legfontosabb tényező a gyártási hatékonyság növekedése. Nőtt az üzemméret, nagyobb mennyiséget gyártunk, illetve beértek a korábbi fejlesztések...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés