Előfizetői tartalom

Művészet, amit a Tesla csinál: mindeki ismeri őket, pedig semmit nem költenek reklámra

Portfolio
A Teslát talán senkinek sem kell bemutatni, és a név hallatán feltehetően mindekinek a cég elektromos autói jutnak eszébe, amik még önvezetésre is képesek (egy bizonyos fokig), arról már nem is beszélve, hogy a világ egyik leggazdagabb és legismertebb embere, Elon Musk áll a cég élén. A világ legértékesebb autógyártója úgy jutott el erre az ismertségi szintre, hogy egy centet sem költ marketingre, pedig ha belegondolunk, azért az autógyártóktól egyáltalán nem idegenek a reklámok. Kétségtelen, hogy a Tesla valamint nagyon is jól csinál, hiszen marketingkiadások nélkül közel négyszeresére nőtt a cég brandértéke tavaly óta, amivel a Kantar BrandZ szerint a leggyorsabban növekvő márka volt a világon.

Gyakran mondják, hogy a szájreklám a legjobb reklám. Ha ez valamelyik cégre igaz a világon, akkor az a Tesla, amely villámgyorsan emelkedett fel a globális autóipar csúcsára. Az elektromos járműveket gyártó vállalat egyébként még híres is arról, hogy egy lyukas garast sem költ hirdetésekre, annak ellenére, hogy a marketing a legtöbb autógyártó esetében jellemzően jelentős...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés