Előfizetői tartalom

6500 milliárd forint sorsa a tét – Már megint őrület van Elon Musk és a Tesla körül

Már megint minden Elon Muskról és a Tesláról szól, a hét elején még a globális éhínség felszámolását várták tőle azzal, hogy eladja részvényei 2 százalékát, aztán azzal vonta magára a figyelmet, hogy megszavaztatta a twitterezőket arról, hogy eladja-e a Tesla-részvényeinek a 10 százalékát, és a tranzakció miatt keletkezzen-e egy nagyobb adófizetési kötelezettsége. Már megint nagy reklámot csinált a Teslának és saját magának, akik eddig nem hallottak róla és a cégéről, csak az éhező afrikai gyerekek és a milliárdosok adófizetési morálja miatt aggódtak, most már azok is tudják, milyen sikeres a világ egyik legnagyobb cégévé nőtt Tesla és alapítója, aki már a világ leggazdagabb embere.

Elon Musk mindent megtesz azért, hogy minden róla és a Tesláról szóljon, és ehhez nem kell dollármilliókat költeni. Az köztudott, hogy a Tesla nem költ marketingre, helyette a termékek beszélnek, a szájhagyomány is hozza a vevőket, és Musknak sem kicsi a szerepe abban, ahogy felépült a Tesla brand, a főnök rendszeresen posztol a Twitteren, a nemzetközi sajtó pedig felkapja...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés