Előfizetői tartalom

Új előfizetői rendszert tesztel a Netflix

Portfolio
A Netflix a francia Carrefour kiskereskedővel tervez összefogni az előfizetői számának növelése érdekében, a lépés hajaz az Amazon egyik üzleti modelljére – írja a Bloomberg.

A Netflix a Carrefourral összeállva egy közös tervet tesztel, hogy több ügyfelet nyerjen a legolcsóbb előfizetéséhez. A lépés utánozza az Amazon.com által a streaming-ügyfelek növelésére használt modellt. A bordeaux-i és roueni ügyfeleknek havi 5,99 euróért kínálják majd a Netflix standard, reklámokkal támogatott előfizetését egy olyan csomagban, amely a Carrefour márkájú...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!