Előfizetői tartalom

Új prémium márkát hoz Európába a BYD

Portfolio
A kínai elektromos járműgyártó óriás, a BYD hétfőn bemutatta prémium Denza márkáját Európában, amellyel a regionális terjeszkedését kívánja erősíteni és versenybe szállni olyan német csúcskategóriás gyártókkal, mint a BMW és a Mercedes-Benz - írta meg a Reuters.

A BYD tavaly több mint 4,2 millió járművet értékesített világszerte, amelyek több mint 90%-át Kínában adta el. A Denza - amely egykor 50:50 arányú közös vállalkozás volt a Mercedesszel, és most teljes egészében a BYD tulajdonában van - eladásai a csoport teljes értékesítésének valamivel több mint 3%-át tették ki. Alfredo Altavilla, a csoport európai különleges tanácsadója...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!