Előfizetői tartalom

Kiderült, melyik közösségi média platformnak a legnagyobb a digitális karbonlábnyoma

Portfolio
Ha évente csak egy órát TikTok-ozunk azzal több, mint 21 kilogramm CO2e-t generálunk. A videós tartalmak térnyerése még nagyobb energiaigényt követel, ami a karbonlábnyom növekedését fogja előidézni - áll a Carbon.Crane közleményében, ami a Bureau Veritas által validált mérési és analitikai megoldásával méri a weboldalak digitális lábnyomát. A startup létrehozott egy oldalt, ahol megnézhető, hogy az egyes közösségi média platformoknak mekkora karbonlábnyomuk van.

Portfolio Sustainable World 2025 Nem a jövő, hanem a jelenünk gazdasági folyamatai alakultak át - erről szól a minden iparágat érintő szeptember 4-i Sustainable World konferencia, ahol a hazai fenntartható üzleti világ szereplői találkoznak. Információ és jelentkezés Hogyan termelnek szén-dioxidot az online...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés