Előfizetői tartalom

A TikTok a legértékesebb kínai márka

MTI
A TikTok idén már a második egymást követő évben volt a legértékesebb márka Kínában a Brand Finance China 500 összeállítása szerint. A közösségi hálózat márkaértéke egy év alatt 26 százalékkal, 105,8 milliárd dollárra nőtt.

Csere történt a lista második és a harmadik helyén. A második helyre jött föl a State Grid Corporation of China energiahálózati vállalat, amelynek a márkaértéke 20 százalékkal, 85,6 milliárd dollárra emelkedett. Eközben a harmadik helyre csúszott vissza a 10 százalékkal, 79,1 milliárd dollár márkaértékre dráguló China Industrial and Commercial Bank. A következő három...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés