Előfizetői tartalom

Gyengélkedik a luxusipar, de az ékszerek még jól fogynak

Portfolio
Bevételnövekedésről számolhatott be ma reggel a svájci luxuscég, a Richemont, elsősorban a Cartier márka népszerűségének köszönhetően, ami lehetővé tette a cég számára, hogy ellenállóbb legyen a gyengülő luxuspiacon, mint versenytársai, például az LVMH - írja a Bloomberg.

A Richemont pénteki közleménye szerint a március végével záruló üzleti évben az ékszerüzletág - amely a Cartier mellett a Van Cleef & Arpels márkát is magában foglalja - értékesítése 8%-kal nőtt változatlan árfolyamon számolva. Az elemzők valamivel gyengébb, 7,54%-os növekedést vártak. A teljes csoport értékesítése megfelelt a várakozásoknak. A Richemont jobban ellenállt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés