Előfizetői tartalom

Az Apple a világ legértékesebb márkája

Portfolio
Az Interbrand Corp. által készített legértékésebb márkanevek rangsorában 13 év után letaszították a dobogó felső fokáról a Coca-Colát, és a mezőny élére az Apple ugrott a maga közel 100 milliárd dollárjával - írja a Bloomberg.

13 éves regnálását követően az Interbrand által összeállított listán immár nem a Coca-Cola a legértékesebb márkanév, miután az Apple 98,3 milliárd dolláros értékével átvette a vezetést. Az üdítőital-gyártó a harmadik helyre csúszott vissza, miután a Google is megelőzte: míg a keresőóriást 93,3 milliárd dollárra taksálta a felmérés, addig a Coca-Cola márkanév...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés