Előfizetői tartalom

Az interneten keresik, de üzletben veszik a gumikat

Portfolio
A magyar gumiabroncs vásárlók több mint fele még mindig kereskedőknél vásárol abroncsot, azonban az online értékesítés térhódítása folyamatosan nő. Európában a vevők mintegy 9,5%-a már online vesz autójára gumiabroncsot, Magyarországon ez a szám pedig a 10%-ot is eléri. Egyre nagyobb a szerepe az internetnek a vásárlás előtti tájékozódásban, a márka, a kereskedő, a szerviz kiválasztásában.

2013-ban még csak a magyar vevők 25%-a, addig 2015-ben már felük tájékozódott on-line - itthon és Európában egyaránt - gumiabroncs vásárlás előtt. A Contiental számára III. Gumiabroncs Konferenciára készített felmérés eredményei azt mutatják, hogy a vásárlók fele legfeljebb csak a nagy, népszerűbb gumiabroncs márkaneveket ismeri és kevesebb, mint 10%-uk tartja magát...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés