Jó hír az autósoknak: rengeteg új útszakaszt adnak át országszerte

2019. május 18. 09:35    
nyomtatás
 
A magyar közúthálózat fejlesztésére 3200 milliárd forint áll rendelkezésre 2016 és 2023 között. Ebből az összegből 1800 milliárd forint hazai forrás - mondta az InfoRádiónak egy háttérbeszélgetésen a közlekedéspolitikáért felelős államtitkár, Mosóczi László.



Az Infostart beszámolójából az is kiderült, a magyar kormány célja, hogy 2030-ra az ország egyike legyen azon öt európai országnak, ahol a legjobb élni. Ennek közlekedési vetületében 2023-ig a megyei jogú városok és a megyeszékhelyek mind be lesznek kötve az ország gyorsforgalmi úthálózatába, ezek az utak pedig mind az országhatárig fognak érni.

További cél, hogy Magyarország minden településéről 30 perc alatt elérhető legyen egy gyorsforgalmi út. Úgy gondolom, ennek teljesítése a gazdasági szereplők és a lakosság számára is magas színvonalat fognak jelenteni
- tette hozzá Mosóczi László a portál szerint.

Az Infostart fel is sorolta, pontosan mely utakat érint a közúthálózat fejlesztése, ezek szerint 2019-ben az alábbi utak kerülnek átadásra:

  • M2-es (M0-s és Vác közötti szakasz)
  • összekötő út Dunakeszi és az M2-es között
  • M4-es (Üllő-Cegléd)
  • M44-es (Tiszakürt-Kondoros)
  • 67-es út (Kaposfüredtől 33 km Kaposvár felé)
  • M70-es autóút autópályává bővítése (Letenye-Tornyiszentmiklós)
  • Nagylaki elkerülő
  • 338-as út (nyíregyházi elkerülő)
  • Győr térségi négysávúsítás
  • M3-as új csomópontja Mogyoródnál


A 2020-as átadási tervek az alábbi utakat érintik:

  • M1, M15 (átjárható autópályák)
  • M85 (Csorna-Sopron)
  • M4 (Berettyóújfalu-Nagykerek)
  • M25
  • M0-s déli rekonstrukció
  • 471-es főút (Debrecen-Hajdúsámson)
  • 67-es főút (kaposfüredi elkerülő)
  • 251-es főúti bekötő


Jövőre pedig az alábbi helyszíneken kezdődnek fejlesztések:

  • paksi Duna-híd
  • 37-es főút négysávúsítása (Gesztely-Szerencs)
  • 26-os főút (sajószentpéteri elkerülő)
  • 8-as főút (Balatonfüred-Litér, négysávúsítás)
  • 82-es úti átkötés
  • 13-as, 81-es, 63-as út négysávúsításának vizsgálata (M0-s tehermentesítése, M1-M8 összekötése)



Előző cikk  Előző cikk Következő cikk  Következő cikk


F?rum
 
 
 
×
×
Jogi nyilatkozat
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.

Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés alkalmasságát vagy megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadójával!

Az előbb írtakra tekintettel az előadás szervezője, az oldal üzemeltetője, szerkesztői, és szerzői valamint előadói kizárják mindennemű felelősségüket az oldalon esetleg megjelenő információra vagy adatra alapított egyes befektetési döntésekből származó bármilyen közvetlen vagy közvetett kárért vagy költségért.
Bővebben...



Friss hírek
20 hír 30 hír 40 hír


 

hirdetés
Állásajánlatok
Szerkesztő-újságíró
 
Rovatnavigátor
EZT OLVASTA MÁR?
11
22
33
44
55
0
Prémium