Előfizetői tartalom

Rekord a BMW-nél, de valószínűleg még így is lenyomta a Mercedes

Portfolio
Soha nem adott el annyi autót a BMW csoport, amennyit tavaly, amivel magukat a világ vezető prémiumautó-gyártójának tartják a bajorok. Ha szigorúan a Mercedes-BMW-Audi márkák csatáját néznénk (és nem a márkacsoportokét), akkor a BMW már régen elveszítette az első helyet.

A BMW csoport 2017-hez képest 1,1 százalékkal több, összesen 2,49 millió autót adott el, ebben már a MINI és a Rolls-Royce eladások is benne vannak. Harald Krüger, a BMW első embere a német hírügynökségnek, a DPA-nak azt mondta, 2018-ban már zsinórban 15. éve a BMW a világ legnagyobb prémium autógyártója. Ha csak a BMW márkát nézzük, akkor már 2016 óta nem a BMW áll...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés