Előfizetői tartalom

Senki nem költ annyit reklámra, mint ők

Portfolio
Bizonyára mindenki sejti, hogy mekkora üzlet van a reklámokban. De ha számszerűsítjük, egészen meglepődhetünk: tavaly csak az Egyesült Államokban közel 140 milliárd dollárt fordítottak reklámokra. De vajon ki költi a legtöbbet? A Business Insider összegyűjtötte a 10 legnagyobb költekezőt.

6.-10.. 10. Walt DisneyTavaly több mint 2 milliárd dollárt költött hirdetésekre a Walt Disney, 7%-kal többet, mint egy évvel korábban. Nagysikerű rajzfilmje, a Jégvarázs reklámozása került sokba most a cégnek, a 2013-as bemutatót követően folyamatosan ellátta friss tartalommal a rajongókat. 9. L'OrealBár tavaly kevesebbet költött a L'Oreal, mint egy évvel korábban, de még...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés