Előfizetői tartalom

Ráfekszik a panaszokra a PSZÁF

Portfolio
A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (Felügyelet) ügyfélszolgálatának és panaszkezelésének megerősítéséről döntött azt követően, hogy észlelte: megnövekedett a pénzügyi intézményekkel kapcsolatos panaszok száma. A Felügyelet tisztában van azzal, hogy a válság nyomán számos fogyasztó élethelyzete kedvezőtlenül változhat meg, ami az eddigieknél jelentősebb számban válthat ki a szolgáltatókkal szemben megfogalmazódó kritikákat.

A Felügyelet elemezte, hogy a devizahitellel rendelkező adósok védelme érdekében 2008 novemberében a pénzügyminiszter és 9 kereskedelmi bank között létrejött megállapodás nyomán az első hónapban hány szerződésmódosítást kezdeményeztek az ügyfelek. 2009 január közepéig mintegy 1200 ügyfél jelezte igényét banki hitele futamidejének díjmentes meghosszabbítására...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés