Előfizetői tartalom

Nem készek a versenyre a hazai kisvállalkozások

Portfolio
A válság hatására szűkülő piacokon az egyre élesedő verseny elérte a kkv-kat. Azonban a hazai üzleti kultúrában a verseny negatív fogalom, fenyegetettséget, bizonytalanságot, állandó konflikust jelent és gyakorta kimerül az árversenyben. Különösen jellemző ez a hibás szemlélet a kkv-k körében. Nem csoda, hogy a nemzetközi vállalatok, ahol a verseny az üzleti élet természetes velejárója, könnyedén győzik le hazai konkurenseiket, akik a versennyel szembeni előítéleteikkel küzdenek -figyelmezetet Wolf Gábor kkv marketing szakértő.

A versenyt nem fenyegetésként kell megélni, hanem mint lehetőséget a fejlődésre. A verseny által a cégen belül kikényszerített változások, fejlesztésekre, új erőforrások bevonására és jobb kihasználására ösztönöznek, hatékonyabbá, versenyképessé téve a működést. Emellett a verseny innovációra, újabb piacok megszerzésére sarkall, végeredményben a cég növekedéséhez...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés