Előfizetői tartalom

Új stratégiai irány a Graboplastnál

Portfolio
Növeli a speciális padlók gyártásának az arányát termékcsoportján belül a Graboplast Zrt, a társaság 2012 végéig megfogalmazott stratégiája szerint akkorra termelésének kétharmadát már a speciális termékek alkotják - nyilatkozta a Világgazdaságnak Jancsó Péter, a társaság elnök-vezérigazgatója.

A speciális termékek csoportjába tartoznak a sportban, az egészségügyben, továbbá a járművekben alkalmazott padlók. Új termékcsoport is bekerül ebbe a körbe, az erősebb kopófelülettel, ezenkívül fényvisszaverő tulajdonságokkal rendelkező, úgynevezetett show-padló. Ezeket elsősorban divatbemutatók kifutóin, színházakban, kiállítótermekben alkalmazzák. A lakossági...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés