Előfizetői tartalom

Jól állta a sarat az Electrolux

Portfolio
Az Electrolux Lehel a gazdasági válság hatásai ellenére megtartotta erős pozícióját, a vállalat 177,5 milliárd forintos árbevételt ért el 2009-ben, és 4,5 milliárd forintot költött termékfejlesztésre illetve a hazai gyáregységek modernizálására. A hazai piacon a csoport stabilan tartja vezető pozícióját. A 2009-es évet piacvezetőként zárta, egy termékkategória (a mosogatógépek) kivételével, minden termékcsoportban.

Az Electrolux Lehel 2009-ben 177,5 milliárd forintos árbevételt ért el, ami 8,8 százalékkal marad el a 2008-as értéktől. A tavalyi beruházások mértéke - 4,5 milliárd forint - megközelítette az előző év fejlesztésekre fordított összegét. A cég 2010-ben 5,5 milliárd forintot fordít majd fejlesztésekre, elsősorban környezetbarát megoldások alkalmazására - derül ki a cég...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés