Előfizetői tartalom

Új köntöst kap a Commerzbank

Portfolio
Erőteljes márkapozícionálást hajt végre a hazánkban vállalati bankként ismert Commerzbank. Partnerség és teljesítmény a megújult brand kulcsszavai, a hazai régióközpontok portáljai nyár végétől már új köntösben lesznek láthatóak - közölte a társaság.

Két nagy hagyományokkal rendelkező német pénzintézet - a Dresdner Bank és a Commerzbank tavalyi fúziója után a Commerzbank márkaváltása tudatos, többlépcsőben végrehajtott terv szerint megy végbe 2010-ben. A brand- és arculatváltás a teljes Commerzbank Csoportot érinti. Németországban több mint 1200 fiókot érint mindez, hazánkban pedig 2010 őszéig folyamatosan kerül...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés