Előfizetői tartalom

A bankok húzhatják a biztosítókat, ha egyszer felülnek a digitális vonatra

Portfolio
Az elmúlt években látványosan növekedett a banki csatornán értékesített biztosítások volumene, olyannyira, hogy a dinamika még a hagyományos csatornákat is lehagyta (igaz, a bázis is jóval alacsonyabb volt). A McKinsey szakemberei szerint a következő években mind a bankoknak, mind a biztosítóknak fellendülést hozhat a pénzintézeti biztosításértékesítés, de az igazi, értékesítési számokban és díjbevételben való áttörés eléréséhez komolyan rá kell feküdniük a digitalizáció fejlesztésére. A magyar biztosítási szakma ugyanakkor elsősorban inkább a techcégek értékesítésének előretörésére számít.

Pörögnek a banki biztosításokBőven megelőzte 2011 és 2017 közt a bankok által értékesített biztosítások díjnövekedése a többi csatorna növekedését mind az életbiztosítási, mind a nem-életbiztosítási termékek körében - derítette ki a McKinsey pénzügyi elemzői ága, a Finalta 27 ország 118 pénzintézetét vizsgálva. Bár az elmúlt két évben a nem-életbiztosítási...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés