Előfizetői tartalom

A bankok húzhatják a biztosítókat, ha egyszer felülnek a digitális vonatra

Portfolio
Az elmúlt években látványosan növekedett a banki csatornán értékesített biztosítások volumene, olyannyira, hogy a dinamika még a hagyományos csatornákat is lehagyta (igaz, a bázis is jóval alacsonyabb volt). A McKinsey szakemberei szerint a következő években mind a bankoknak, mind a biztosítóknak fellendülést hozhat a pénzintézeti biztosításértékesítés, de az igazi, értékesítési számokban és díjbevételben való áttörés eléréséhez komolyan rá kell feküdniük a digitalizáció fejlesztésére. A magyar biztosítási szakma ugyanakkor elsősorban inkább a techcégek értékesítésének előretörésére számít.

Pörögnek a banki biztosításokBőven megelőzte 2011 és 2017 közt a bankok által értékesített biztosítások díjnövekedése a többi csatorna növekedését mind az életbiztosítási, mind a nem-életbiztosítási termékek körében - derítette ki a McKinsey pénzügyi elemzői ága, a Finalta 27 ország 118 pénzintézetét vizsgálva. Bár az elmúlt két évben a nem-életbiztosítási...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!