Előfizetői tartalom

Villámgyorsan reagált egy új innovációval az MKB a koronavírusra

Portfolio
Az MKB Bank kevesebb mint egy hónap alatt, a magyar Linistry startuppal együttműködve bevezette forgalmasabb fiókjaiban a digitális időpontfoglalást és sorban állást, amellyel hatékonyan csökkenthető az ügyféltérben, zárt helyen történő várakozási idő – mérsékelve  ezzel is a fertőzésveszélyt – közölte a bank.

A bankok fióklátogatást érintő intézkedéseiről alábbi két cikkünkben írtunk: Kapcsolódó cikkünk 2020. 03. 24. Hazaküldött dolgozók, fiók előtti várakozás: új életet hozott a bankoknál a koronavírus 2020. 03. 21. Bezárt magyar fiókok, hazaküldött banki dolgozók a koronavírus árnyékában Az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása valamint...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés