OTP fiók
Bank

Új mobilbankon dolgozik az OTP, már tesztelik az appot

Portfolio
Egyre többen intézik pénzügyeiket az OTP Bank digitális csatornáin. A járvány növelte az online lehetőségek népszerűségét, mert az ügyfelek még nyitottabbá váltak a digitális pénzügyi szolgáltatások megismerésére és használatára. A hitelintézet jelenlegi mobilalkalmazásának, az OTP SmartBanknak már több mint 1 millió regisztrált felhasználója van, sőt, megkezdődött az új mobilbanki applikáció tesztelése is - derül ki az OTP közleményéből. 
A Portfolio legtöbb tartalma ingyenesen hozzáférhető, ahogy ez a cikk is.
A médiapiaci helyzet azonban folyamatosan változik: ha támogatni szeretnéd a minőségi gazdasági újságírást, és szeretnél részese lenni a Portfolio közösségnek, akkor fizess elő a Portfolio Signature cikkeire. Tudj meg többet

A koronavírus-járvány első hullámának időszakában ugrásszerűen nőtt az OTP Bank digitálisan aktív ügyfeleinek aránya volt: idén a márciustól májusig tartó időszak átlagos növekedése duplája volt a tavalyinak, ami havonta több tízezer új digitális felhasználót jelent.

Tavasszal összesen 12%-kal nőtt a regisztrációk száma az OTP SmartBankra. Sőt, nyáron heti átlagban még a kijárási korlátozások időszakánál is többen regisztráltak az alkalmazásra. A tavaszi-nyári időszakban a bejelentkezések számában 12%-os, míg az aktív tranzakciók számában 14%-os növekedést tapasztalt a hitelintézet.

A különböző ügyintézési típusok közül a digitális számlafizetési megoldások voltak a legnépszerűbbek: 300%-kal nőtt például azok száma, akik az OTP SmartBankon keresztül, QR kód beolvasásával fizették ki postai csekkjüket: a januári több tízezres tranzakciószám, havi több százezerre nőtt.

 „Az elmúlt hónapokban bennünket is meglepett a növekedés üteme, mára meghaladta az 1 milliót a SmartBank alkalmazásra regisztrált felhasználók száma. Fontos tapasztalat, hogy aki egyszer kipróbálta valamelyik online pénzügyi csatornát, az később is aktívan használja azt. Külön öröm, hogy nem csak a fiatalok nyitottak a digitális ügyintézésre, az OTP Bank idősebb, 65 év feletti ügyfelei is egyre szívesebben használják az online megoldásokat” – mutatott rá Csányi Péter, az OTP Bank ügyvezető igazgatója.

A digitális csatornák népszerűsége, az OTP Bank fiókhálózatában is láthatóvá vált: átlagosan a korábbi ügyfélszám 75 százaléka intézi pénzügyeit a fiókokban a vírus kitörése óta, tehát a korábban fiókba járók 25%-a már az online szolgáltatásokat veszi igénybe. Mindez arra is lehetőséget ad, hogy az OTP Bank tovább erősítse fiókhálózatában az ügyintézők tanácsadói szerepét.

A hitelintézet jelenleg is több digitális fejlesztésen dolgozik agilis munkamódszerrel, ilyen az OTP Bank új internet- és mobilbank alkalmazása is. Ezek a megszokott online banki funkciók mellett olyan digitális megoldásokat tesznek lehetővé, mint a Kiadásfigyelő (PFM - Personal Finance Manager), az ügyfél teljes OTP-s vagyonát bemutató portfóliónézet, vagy mobilon az SMS-ek helyetti push üzenetek, de a funkciók köre folyamatosan bővül. Az év első felében meg is kezdődött az új felületek tesztelése: első körben az OTP Bank munkatársai számára voltak elérhetőek, ám mára az ügyfelek egy szűkebb köre is lehetőséget kapott a tesztelésre, az észrevételeik alapján pedig a hitelintézet tovább finomítja a szolgáltatást. Az OTP Bank folyamatosan vonja be ügyfelei egyre nagyobb körét a tesztelésbe.

koronavírus járvány beteg kórház
tradeers
usa_zaszlo_2
belgium_brugge
Friss hírek TÖBB FRISS HÍR
2020. november 10.
Miből lesz lakásunk, nyugdíjunk, luxusautónk?
2020. november 10.
Öngondoskodás 2020
2020. november 10.
Portfolio Private Health Forum 2020
2020. november 11.
Energy Investment Forum 2020
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó raktárak és logisztikai központok

A legmodernebb ipari és logisztikai központok kínálata egy helyen

Infostart.hu
Online előadás
Hasznos elemzések, ötletek, lehetséges forgatókönyvek.
Online előadás
Útikalauz kezdő befektetőknek.
bankholding